LAGU TEMA RAJA LAWAK



Lirik Lagu Tema Raja Lawak 5




Mari mari..jangan malu jangan segan
mari mari semua
dengar ini cerita
cerita sorang raja lawak
lawak dalam jiwa


Lawak dalam dada


Lawak untuk semua
gelanggang pun dibuka
dengan seribu cerita
cerita duka cerita gembira


Bukan lawak biasa
ini luar biasa
bikin semua ketawa


Wak wak aku pelawak
wak wak aku raja lawak
kerjaku hanya berlawak
ketawa terbahak bahak
mari mari semua
hibur hati duka
hibur jiwaku yang sengsara
tua atau muda
miskin atau kaya semua harus bergembira


Tepuk tepuk tangan goyang goyang badan
geleng gelengkan la kepala
kita sama saja hanya suka suka
lawak untuk semua


Wak wak aku pelawak
wak wak aku raja lawak
kerjaku hanya berlawak
ketawa terbahak bahak
kata la katakan tidak
lawak ku bukan budak budak

You Might Also Like

0 comments

Total Pageviews

AKU

AKU
15 tahun

Followers

Popular Posts